wtorek, 29 października 2013

Z pamiętnika


-->
bym ratował jej ojca z więzienia. Oskarżony jest o to, że przy pomocy óżnych szujów niemieckich skupywał na jarmarkach drób i nabiał po urzędowych cenach. Coraz dotkliwiej czuję, jak świat się ociera o mnie, niby pieszczot pragnąca kotka. Pannie M. wskazałem właściwy adres do załatwienia jej prośby: UB. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o profesjonalna wypożyczalnia samochodów katowice to odwiedź stronę http://wypozyczalnia-ok.pl/filmy-video.html 

-->



24 stycznia
Kilka dni można było żyć radością, teraz żołądek do-m2ga się swych praw. Ludności nie daje się żadnych przydziałów. Przyjechał tu towarzysz Artur z krakowskiego KW PPR, aby zorientować się, jakimi zapasami dysponuje nasz bogaty, towarowy powiat. Chyba trzeba będzie skorzystać z części kontyngentów nie ściągniętych przez władze okupacyjne. Zrobi się to z tym lżejszym sercem, że zarządy gminne były w ściąganiu kontyngentów liberalne tylko wobec bogaczy.
25 stycznia Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Urządzanie ogrodów Warszawa to odwiedź stronę http://greenery.com.pl/firmy-z-ktorymi-wspolpracujemy.html

-->
Bóle w płucach czuję nadal, lekarz daje mi zastrzyki wapna.



26 stycznia
Dziś fryzjer jakoś za długo mnie golił-, Przerywał robotę, ostrzył brzytwę, próbował ją na pasku, wreszcie. zagadnął hamując podniecenie: Pan już nie będzie tym przewodniczącym czy sta Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kompleksowy adwokat bydgoszcz
to odwiedź stronę http://prawnikbydgoszcz.eu/ubezpieczenieoc.html
-->
 Gdzie-on teraz jest? -W partii przesłuchuje aresztowanych.  W partii... przesłuchuje aresztowanych?!! Po dwóch minutach byłem już w przedsionku Komi-tetu. Spodziewam się ludzi z nominacjami bądź z Kra-kowa, bądź z Kielc (nie zostało bowiem rozstrzygnięte, do którego województwa ma powiat należeć, chociaż towarzysze z Pińczowa zawiadomili nas, by jechać 30 bm. na pierwsze po wyzwoleniu posiedzenie Wojewódz-ki.ej Rady Narodowej w Kielcach), ale w tym poja-wieniu się samodzierżawcy wyczułem jakąś grandę. Gość brał „władzę z ulicy", gdy ona już od tygodnia „wzięta". Byłem pewny siebie, a -jednak przystanąłem przed drzwiami pokoju, skąd przebijał sig szloch ja-kiejś kobiety, to znów jęk. Wreszcie wszedłem — bez pukania. Gość rozparty na krześle groźnie odwrócił głowę. Zo-baczyłem rybi pyszczek. Płacząca w kącie kobieta o zniszczonej twarzy uczyniła ruch ku drzwiom,  Stać!  krzyknął nieznajomy i położył rękę na. Zobacz też